Te már letesztelted a saját vagy partnereid Instagram oldalát?

2019.02.20

A napokban sok cikk látott napvilágot kamu instagram királyokról és királylányokról. Egyre többet hallunk vásárolt követőkről, botokról. Az Instagram ma az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, ami Magyarországon is dinamikusan növekszik. Immáron több, mint 2 millió felhasználó van jelen. Az Instagrammal jelenleg jobb eléréseket lehet elérni egy jó tartalommal, mint a Facebookon. Napról napra születnek új instagram celebek, és egyre több cég fedezi fel az Instagram influencer marketing lehetőségeit is. Így ne csodálkozzunk, ha megjelentek a kiskaput keresők is. 

Azt azonban fontos látnunk legyen szó egy együttműködésről, vagy a saját márkánk, termékünk népszerűsítéséről az Instagramon, hogy egy adott profil követői valóban valós követők-e.

Miért fontos, hogy valós követők legyenek? Mert ők jelentenek potenciális vásárlókat. A nap végén pedig minden cégnek, márkának az a célja, hogy többen vásárolják meg a termékét, vegyék meg a szolgáltatását.

Ma már több eszközt is találunk, amivel le tudunk ellenőrizni egy Instagram profilt.

Ebből mutatok most nektek 2-t. 

Próbáljátok ki!

1. https://hypeauditor.com/

Írta: Molnár-Simon Tímea - SocialMads - vezető szakértő