Átadták a Munkáltatói Márkaépítési Díjat

2019.03.29

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben negyedik alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját.

Az MPRSz Employer Branding Tagozata a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdeti meg minden évben, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertesse a szakmai közönséggel. A díj közvetetten azt is célozza, hogy a munkahelyek minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A célkitűzések között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztésének segítése a magyar munkáltatók körében.

"Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a közösségi média megoldások tarolnak, míg a megtartásban egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta" 

- mondta Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és választotta ki a 2018-as év legjobbjait.

A győztesek

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját ezúttal a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):

Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója

Employer Branding Kampány kategória- Közepes vállalat:

Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft. - Digital Media Campus (belső képzési program)

Employer Branding Éves Stratégia kategória - Közepes vállalat:

Arany minősítés: Roar Kft. - Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!

Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. - Vibe Manager a Geometry Groupnál

Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. - Ahol működik a kémia

Employer Branding Kampány kategória- Nagyvállalat:

Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. - A MOST Munkáltatója

Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged

Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. - Dreher Inside - Employer Branding a 2018-as DreherFeszten

Employer Branding Éves Stratégia kategória- Nagyvállalat:

Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. - OTP Bank - Közelebb a céljaidhoz!

Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Inspiration - Integrált Employer Branding Stratégia

Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. - Employer Branding Éves Stratégia

Az OfficeUp különdíját a Celanese Magyarország vehette át a bevonáson alapuló különleges irodakialakításának köszönhetően.

Forrás: https://media1.hu/2019/03/28/atadtak-a-peldaerteku-munkaltatoi-markaepites-dijait/