Hírek, érdekességek az online marketing világából


Hatalmas felbolydulást, néhol komoly indulatokat váltott ki az anti-insta néven ismertté vált kihívás a magyar Instagram tartalomgyártók és fogyasztók között. D. Tóth Kriszta műsorvezető 365 napos kihívást hirdetett az Instagram oldalán, ahol azt ígéri, hogy minden nap megoszt egy képet az igazi, kevésbé tökéletes oldaláról.

Checkout néven új funkciót fejlesztett az Instagram. Lényege, hogy a szolgáltatásban megjelenő termékeket az alkalmazáson belül is meg lehet majd vásárolni.
Az új funkció lévén ki sem kell lépni az alkalmazásból, ha egy új terméket beszereznénk, a rendelést még ott leadhatjuk.

Sok helyen olvashattuk, hogy egyre többen fogyasztanak a social média felületeken sztorikat. Így érdemes a hírfolyamon kívül már ezekre is tartalmat gyártani. Sőt még nagyobb fókuszt tenni rá 2019-ben.

A napokban sok cikk látott napvilágot kamu instagram királyokról és királylányokról. Egyre többet hallunk vásárolt követőkről, botokról. Az Instagram ma az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, ami Magyarországon is dinamikusan növekszik. Immáron több, mint 2 millió felhasználó van jelen. Az Instagrammal jelenleg jobb eléréseket lehet elérni egy jó...