Az RTL Klub Lifestyle Magazinja egy olyan heti rendszerességű magazinműsor, mely az élet számos területéről információkkal látja el a Nézőt.
Hírek, érdekességek az online marketing világából
A SocialMads tulajdonosa, vezető marketing szakértője Mea az RTL Klub Kölyökkalauz Magazinjában beszélt arról, hogy milyen veszélyei és lehetőségei lehetnek a közösségi média használatnak anyukaként.
Hatalmas felbolydulást, néhol komoly indulatokat váltott ki az anti-insta néven ismertté vált kihívás a magyar Instagram tartalomgyártók és fogyasztók között. D. Tóth Kriszta műsorvezető 365 napos kihívást hirdetett az Instagram oldalán, ahol azt ígéri, hogy minden nap megoszt egy képet az igazi, kevésbé tökéletes oldaláról.
Átadták a Munkáltatói Márkaépítési Díjat
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben negyedik alkalommal írta ki az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját.
Élő Istentisztelet Youtube csatornán
"Élő Istentisztelet" néven online közvetítés tekinthető meg a Kaposvári Evangélikus Templomból minden vasárnap délelőtt 10 órától.
Új funkció az Instagramon
Checkout néven új funkciót fejlesztett az Instagram. Lényege, hogy a szolgáltatásban megjelenő termékeket az alkalmazáson belül is meg lehet majd vásárolni.
Az új funkció lévén ki sem kell lépni az alkalmazásból, ha egy új terméket beszereznénk, a rendelést még ott leadhatjuk.
A jó Instagram sztori 8 titka
Sok helyen olvashattuk, hogy egyre többen fogyasztanak a social média felületeken sztorikat. Így érdemes a hírfolyamon kívül már ezekre is tartalmat gyártani. Sőt még nagyobb fókuszt tenni rá 2019-ben.
A napokban sok cikk látott napvilágot kamu instagram királyokról és királylányokról. Egyre többet hallunk vásárolt követőkről, botokról. Az Instagram ma az egyik legnépszerűbb marketing eszköz, ami Magyarországon is dinamikusan növekszik. Immáron több, mint 2 millió felhasználó van jelen. Az Instagrammal jelenleg jobb eléréseket lehet elérni egy jó...
In The Style - új kampánya
Nagy-Britannia egyik legnagyobb divatmárkája, az In The Style hatalmas döntést hozott.
5,8 millióan a Facebookon , 2,1 millióan az Instagramon, 940 ezren a LinkedInen.